Revlon || Photoready Skinlights Pink Light

Herkese Merhaba !
 
Şu sıralar bir aydınlatıcı furyasıdır gidiyor, hemen hemen her markada aydınlatıcı ürünler bulabilir olduk.
Eskiden bana çok saçma gelirdi fakat bende tam bir aydınlatıcı canavarı oldum çıktım :) 
Ben aydınlatıcı konusunda toz ürünlerdense sıvı ürünleri daha çok seviyorum o ıslak görüntü benim aydınlatıcıda aradığım en temel özellik. 

Bugün ise Revlonun likit aydınlatıcısını inceleyeceğiz. 


30 ml'lik bir ambalajda geliyor çok az miktarı yettiği için uzun süre kullanılabilir. 
Ürünün iki renk seçeneği mevcut bendeki Pink Light rengi adı üstünde çok açık bir pembe,diğeri ise şampanya rengi.
Ben daha belirgin aydınlık istediğim için bunu seçtim diğeri daha doğal görünüm isteyenler için ideal.
Kalıcılığına gelirsek ben sabah sürüp akşam eve geldiğimde hala yüzümde kaldığını gördüm bu yönden başarılı.
Ürünün tek eksisi kokusu çok kötü bir kokusu var badana gibi kokuyor.

Tendeki duruşu şu şekilde;


Işıltısını o kadar çok seviyorum ki fütursuzca yüzüme uyguluyorum :) Ne çok abartı ne çok doğal tam kararında bir aydınlatma sağlıyor. 
İstediğim ıslak görüntüyü elde ediyorum bu yüzden elim başka aydınlatıcıya gitmiyor. 
Hazır Sevgililer Günü indirimi başlamışken kaçırmayın derim, tabi siz benden önce aldıysanız ki ben biraz geç farketmişim o zaman güle güle kullanın demekten başka elimden birşey gelmez :) 
Ben de bu ürünü %40 indirimle sanırım 26 lira gibi bir fiyata almıştım. 
Siz de şuan böyle bir indirimle bu fiyata sahip olabilirsiniz. 

Evet, yine bir yazımızın daha sonuna geldik hepinize görüşmek üzere mutlu günler diliyorum. 
Hoşçakalın 
:*








Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder