Makeup Revolution Iconic Pro 2 incelemesi

Cumartesi Akşamından Merhaba!

Bugün yine gıcır gıcır bir inceleme yazısıyla karşınızdayım.

Yazımızın kahmaranı Lorac Pro 2 palete muadil olarak üretilen Revolution Iconic Pro 2, bakalım gerçekten muadilimiymiş.


Palet genel olarak şık ve sağlam, mat bir plastikten yapılmış, kocamanda bir aynası var. Kolay açılıp kolay kapanıyor, mıknatıslı değil ben mıknatıslı kapanan paletleri hiç sevmem o kapanıştaki tık sesini duyuyorsunuz yani çantada açılma imkanı yok bu yönüyle seyahatlerde birebir. 


Böyle farların adları yazılı olan bir jelatini var, bakalım renkler ve pigmentasyonu nasılmış.

Gerçekten sahip olmak istediğim tonların çoğu bu palette, 8 adet mat 8 adet ışıltılı far bulunuyor.


Paper: Ten renginde, göz kapağına baz olarak ve aydınlık bir görüntü için gayet güzel iş görüyor.

Chase: Çok açık yumuşak bir kahve rengi,katlanma bölgesine çok hoş bi gölge veriyor ayrıca koyu farları yumuşatmada harika bir renk. 

Smooth: İşte benim bu paletteki favorim, boz kahve rengi, soğuk kahve de diyebilirz bu rengi yanındaki kahveyle dağıtmaya bayılıyorum :)

New-tral: Somonumsu pembe diyebiliriz buna ,bu rengide çok beğendim bi çok koyu rengi yumuşatmada kullanabilirsiniz.

One-way: Mürdüm bordo arası bir renk, elimde tam rengini verememiş ama gözde ki duruşu güzel. 

New rules: Daha koyu olmasını dilediğim fakat olmayan renk :/


Grey day: Füme rengi bu farı katlatma bölgesine sürüp kahveyle dağıtması bir harika :)

Sudden: Siyahla füme arası bir renk,  derinlik katmak için ideal. 


Only: Beyaz ışıltılı bir far, fazla parlak göz pınarları için kullanılabilir.

Silk: Paletteki duruşuyla alakası olmayan, only rengine benzeyen bir renk bunuda yine aydınlatıcı olarak kullanacağım. 


Awaken: İşte bu olmuş, gördüğünüz gibi güzel mi güzel bronz ışıltılara sahip somonumsu bir renk,zarif bir göz makyajı davetiyesi gibi :)

New day: Işıltısını geçtim başlı başına bronz bir renk,bronz tende harikalar yaratır kendisi. 

Steal-er: Bunun rengini tam kestiremesem de soğuk bronz rengi mi demeliyim acaba ?


Echo: Şu renkten sıkıldık artık dediğinizi duyar gibiyim adamlar aynı rengi ton farkıyla palete koyup durmuş:/ bu da gri ışıltılı bir far :)

Ambition: Işıltılı asker yeşili sanki bidazcıkta fümelik var gibi :)

Faith: Bordo desen bordo değil mürdüm desen mürdüm değil, işte bordo mürdüm füme karışımı gibi bişey. 

Evet renkler bu şekilde , hafif tozutma var ama çok hafif, genel olarak kremsi yapıdalar gözde güzel karışıyolar yapay ışıkta swatchladığım için renkleri tam anlayamamış olabilirsiniz ama çok bi fark yok tabi. 

Lorac Pro' yu alma şansınız varsa alın derim ama yoksa Iconic Pro güzel bir muadil olmuş bence. 
Lorac'da Revolution'da paraben ve talc içeriyor bu hiç hoş değil :(

Ben bu paleti instagramda 'dupdurushop' dan aldım almak isteyenler ordan bakabilirler. 

Umarım yazımı beğenmişsinizdir hepinize güzel haftasonları diliyorum görüşmek üzere :* 

Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder