Golden Rose Velvet Matte Rujlar||06-22-27-29

Herkese Merhaba !
Haftasonunun gelmesiyle size en sevdiğim uygun fiyatlı rujları göstermek istiyorum.
Sizinde tahmin ettiğiniz gibi Golden Rose'un mat serisinden bahsediyorum :)


Bu rujlar Mac rujlarına kafa tutuyor renk çeşitliliği yapıları kalıcılıkları bir harika, en güzel yanı da uygun fiyatlı olmaları ama benim sevmediğim bi durumları var oda ambalajları.
Bir ruj yapalım mat olsun kalıcı olsun demişler peki tasarımı? Amaaan bordo olsun üstünede markayı yaz geç demişler gibi duruyo,ama bence hiç hoş olmamış :/
Sonradan tasarımı değişti değiştide yine de ben bu güzellikteki rujlara daha farklı bir tasarım isterdim çünkü çok kullanıyorum çok seviyorum çantamdan ayırmıyorum o yüzden şık olsun istiyorum:)


Şimdi gelelim benim seride en beğendiğim renklere ben bunların hepsini tek seferde almadım o yüzden bi kısmı daha yeni bi kısmı baya kullanılmış ama tek bir ruj incelemesi yapmak yerine hepsini birden göstermek istedim. Şimdi dudaktaki duruşlarına geçelim :)


06 ; Turuncu alt tonlu bir kırmızı, ben bu ruju deneyip çok beğenmiştim farklı bir havası var siyah saçlı bayanlara çok yakıştırıyorum sanki cildi de daha beyaz gösteriyor :)


 27; Mac kinda sexy muadilidir kendisi, içinde şeftalilik ve pembelik barındıran bir nude. Beni sanki biraz soluk gösteriyor o yüzden sadece koyu göz makyajı yaptıysam kullanıyorum.


29; En son aldığım renk, bu renge bayıldım zaten ne zamandır aklımdaydı iyi ki almışım dediğim bir ruj oldu. Bordo alttonlu bir koyu mor patlıcan moruna yakın ama o kadar koyu değil.Fotoğrafta çok opak durmamış ama sanırım ışıktan kaynaklandı gayet opak bir ruj.


22; Ve gelelim benim 'tek bir ruj sür çık' rujuma :) Bu ruj o kadar güzel bi renge sahip ki hiç makyaj yapmadan bile beni çok canlı gösteriyor. Bordo ruj kullanmak isteyipte cesaret edemeyenlerin alması gereken bir renk bordoyla kahvenin karışımı,ışık yüzünden yine tam kendini belli edememiş ama mutlaka beğeneceğinize eminim :) 

Bu seride daha ne rujlarda gözüm var bir bilseniz 10,16,28 nolu rujlarınıda mutlaka denemek istiyorum en kısa zamanda kavuşuciiz :)
Yine yazımızın sonuna geldik, sizin bu serideki favori rujlarınız nelerdir? 
Yorum kısmına yazarsanız sevinirim:) 
Tekrar Görüşmek Üzere Mutlu Kalın :*


Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder