Note || Luminous Silk Compact Blusher Bronze Show 08

Merhabalar..

Bugünkü konuğumuz aldığımdan beri severek kullandığım Note allık olacak. 


Hiç allık alma niyetim yokken sadece rengine kanarak aldım bu ürünü, allıkda genel olarak kahve alttonlu renkleri tercih ettiğim için sanırım , beni kandıracak kahve alttonlu pembe bir allık da aramıyor değilim :) 
Bende ki rengi ise kahve alttonlu bir turuncu o kadar doğal duruyor ki elmacık kemiklerini oldukça güzel ortaya çıkarıyor. 

Fırçaya alıp ilk uygulamamda pigmentasyonuna hayran kaldım ve o kadar kremsi ki çok güzel dağıldı hiç parça parça bir görüntü bırakmadı. 

Ürün 5.5 gr'lık çok şık ve kullanışlı bir ambalajla geliyor ayrıca içince aynası ve allık fırçasıda mevcut. 


İçerisinde argan yağı mevcut paraben içermiyor ve Dalin gibi kokuyor :) 
Bu zamana kadar deneğim Note ürünlerinde olduğu gibi bu üründe oldukça başarılı. Şu aralar the Balm allıklarını kenara attırdı bir tek kendisiyle ilgileniyorum :) 


Rengi bu şekilde Camel rengine yakın bir renk a
yrıca far gibi de kullanmak için sabırsızlanıyorum doğrusu bu renklere deli oluyorumm:) 
Ben indirimden almıştım fiyatı da 14.90'dı. Ayrıca harika renkler var mutlaka bakmalısınız.

Umarım faydalı ve açıklayıcı bir yazı olmuştur. 
Hepinize Mutlu Haftalar Diliyorum :*




Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder