Maybelline Color Sensational Mat Ruj 975 Divine Wine/ Maybelline ColorSensational Matte Lipstick 975 Divine Wine

Herkese Merhaba
Bu benim ilk blog yazım dolayısıyla heyecan çok ama lafı fazla da uzatasım yok :)
Umarım daha nice nice güzel ürünlerin incelemelerini sizinle yapacağım eğer yazımı beğenirseniz bloğuma abone olup beni destekleyin lütfen:)
Eveeeet gelelim benim daha yeni duyduğum başlıkta adı yazılı olan rujaa , ben bu rujları nedense hep sevmişimdir hem ambalajları hem de arkasında rujun rengiyle aynı olan etiketleri falan hastasıydım yani ama artık trend mat rujlardan yana e haliyle bu rujlarda gözden biraz düşmüştü tabi kremsi yapıları falan on numara ama bi mat ruj değildi tabi 😏
Maybelline'de naptı o mükemmel mat ruju piyasa sürdü yapı olarak tamamen mat sürümü oldukça kolay ve kalıcı.
Ben tam bir bordo mor ruj sever olarak bordo rengini aldım fakat nude kırmızı seçenekleri de mevcut şimdi bakalım neymiş 👀


İşte benim ambalajda ki sevdiğim detay 👌
Gerçek bir bordo❤️
Koku olarak klasik Color Sensational rujlarının kokusu var ama rahatsız etmiyor 
Genel olarak ben çok beğendim dudakları kurutmayan güzel bir mat ruj diğer renkleride alınmaya değer doğrusu fiyat olarak ben 15 liraya aldım 15,20 lira arası değişiyor. İlk inceleme yazımın sonuna geldik umarım beni desteklemeyi ihmal etmezsiniz hepinize mutlu akşamlar ben kaçtım görüşmek üzereeeee👀


Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

2 yorum:

  1. Merhaba :) ben blogdersleri sitesinin sahibiyim, bir de ucanari.com sitesinin:) sitenizi çok beğendim ve takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim desteğiniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil