Max Factor || Pan Stick 014 Cool Copper

Merhabalar..
Sevgililer Günü indirimi tüm hızıyla devam ederken faydalanacağınız bir yazı daha yazmak istiyorum. 
Bugünkü yazımızın konusu Max Factor Pan Stick ürünü.
Bu ürün aslında bir fondöten fakat ben kontür amaçlı kullanmak için aldım. Az önce yüzüme uyguladım ve toz ürünlerle boşa vakit kaybettiğimi görünce hemen sizinle paylaşmak istedim. 


Ürün bu şekilde pilastik bir ambalajda geliyor asansörlü bir ürün herşey iyi hoş ama ambalaj bana çok dandik geldi bilmiyorum sağlamlık hissini alamadım. 
Onun haricinde çok iyi anlaştık gayet pratik fırçayla ya da süngerle rahatlıkla dağılıyor. 


Benim ten rengim açık olduğundan ben bu rengini tercih ettim bunun daha koyusunu isterseniz Cool Bronzer rengine bakabilirsiniz. 

İlk uygulamamda yüzümdeki değişikliği farkettim rengi çok koyu olmadığı için sanki kendiliğinden elmacık kemiklerim belirginmişcesine doğal bir sonuç aldım iyi ki almışım dedim :)


Renginin tonuda çok hoşuma gitti ben asla turuncu alttonlu bronzerların kontür etkisi yarattığına inanmıyorum. Bu üründe hafif sıcaklık mevcut fakat genel olarak soğuk bir rengi var. 


Fotoğrafta nude bir ruj swatclamışım gibi görünsede aslında alakası yok ışığım yeterli değildi :) 
Krem kontür arayışıma şu an son verdim bu bitene kadar da yeni birşey deneyeceğimi sanmam 
Fiyatı indirimsiz 48.50 şu an indirimde 25 lira gibi bi fiyata satılıyor. Krem kontür arayışındaysanız kendinize uygun rengine bakabilirsiniz. 

Umarım faydalı bir yazı olmuştur :)

Herkese Mutlu Günler Diliyorum :*



Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder