Max Factor || Voluptuous False Lash Effect Maskara

Selamlar ! 

Bugün Max Factor'ün yeni Voluptuous maskarasının incelemesiyle beraberiz.  


Öncelikle hepimizin bildiği gibi herkesin kirpik yapısı farklı o yüzden ben size kendi kirpik yapımdan bahsedip ona göre sizi yönlendirebilirim. Benim kirpiklerim normal sıklıkta hafif kıvrık ve orta uzunluktalar ve benim maskaradan beklentim kıvrıklık ve doğallık, bu aralar sadece kirpiklerimi boyayıp kaldıran bir maskara arayışındaydım Voluptuous maskarayı bulunca tamam dedim işte benim maskaram bu. 


Fırçası çok ilginç fotoğrafta çok belli olmamış ama oldukça büyük plastik sık ve kısa kıllara sahip bir fırça üst bölgesinde ise böyle dikenimsi kıllara sahip bu da birbirine yapışan kirpikleri ayırmada çok başarılı. Zaten maskara bütün kirpikleri kaldırmayı vaad ediyor ve bunu çok güzel yapıyor tek seferde benim bütün kirpiklerimi kaldırdı ve şöyle güzel bir yanı da kirpikleri tek tek ayırıyor ve çok doğal bir görünüm veriyor. 



Gördüğünüz üzere oldukça doğal bir etki veriyor ve bunu seviyorum. Bu maskara kesinlikle günlük bir maskara dolgunluk veriyor fakat oldukça doğal durduğu için fazla yoğun bir etki bırakmıyor. Eğer sizde maskarada doğal bir görünüm seviyorsanız kesinlikle deneyin çünkü ben çok sevdim ve bittikçe kullanmaya devam edeceğim. 

Fiyatı ise indirimsiz 45 lira civarı olması lazım ama indirimler yakındır bekleyin ve deneyin derim :)

Umarım yazımı beğenmiş ve faydalı bulmuşsunuzdur. Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın :*

Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder