CHLOE || Signature Edp

Merhaba!
Bugün bir parfüm incelemesiyle karşınızdayım! 
Chloe Signature!




Güzel bir bahar günü ılık bir rüzgarla gelen buram buram gül kokusu desem!
Masumiyet, samimiyet, zariftik,sadelik desem!



Sizde daha koklamadan anladınız değil mi?
İşte bende bu cümleleri çağrıştırıyor Chloe. Notalarına geçmeden birkaç şey daha söylemem gerekiyor.
Parfüm hiç öyle karmaşık burnu yoran ,geniz yakan bir parfüm değil aksine çok soft ve çok zarif bir gül kokusu barındırıyor.
Kalıcılığına gelirsek, ben buğday tenli biri olarak kalıcılığını beğendim hemen uçup gitmiyor baya gün boyu size eşlik ediyor.
Beni en çok cezbeden tabi ki şişesi,kutusu,yazısı,kurdelesi falanı filanı :)
Zaten biz kadınlar en çok buna tav olmuyormuyuz:)



Bakalım parfümümüz hangi notalardan oluşmuş. 

*Kokunun tepe notasında şakayık, frezya, lychee; 
*Kalp notasında gül ağacı, manolya, nilüfer; 
*Dip notasında amber, sedir ağacı ve bal varmış.

Sadece gülden oluşmasada baskın olarak gül kokusunu alıyorsunuz, bal kokusunu da hissetim diğerlerini pek hissedemedim şahsen :)
 
Zarif bir parfüm istiyorsanız kesinlikle bakmalısınız,bahar ve yaz aylarında kullanması çok güzel olacaktır.
Hafif bir kokusu olduğu için her mevsimde kullanılabilir kesinlikle baymaz fakat gül sevmeyen biriyseniz bayacaktır :)

İlk parfüm incelememin sonuna geldik,umarım beğenmişsizdir.

Bir Sonraki Yazım da Görüşmek Üzere Mutlu Kalın ! 



Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

6 yorum:

  1. Teşekkürler bu paylaşım için. .

    YanıtlaSil
  2. Açıklayabildiysem ne mutlu:) Asıl ben teşekkür ederim yorumunuz için.

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim parfüm kendisi ama dün pull and bearda muadilini gördüm artık bu kadar para verip alırmıyım bilmiyorum güzel yazın için teşekkürler :) bende beklerim

    YanıtlaSil
  4. Ben güzel yorumun için teşekkür ederim hemen geliyorum bloğuna :) bu arada muadili neydi çok merak ettm :)

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuz cok tatlı :) Hemen takip ettim bende beklerim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim! Hemen geliyoruuum :)

      Sil