ESTEE LAUDER || SENSUOUS NUDE

Merhabalar..

Bugün sonbahar ve kış aylarına çok yakıştırdığım çok beğenerek kullandığım parfümümden söz etmek istiyorum. 

Uzun süren parfüm arayışlarımdan sonra Boyner'de bitmek bilmeyen parfüm tester denemelerinden sonra budur dediğim bir koku oldu kendisi👍🏻


Öncelikle parfümü ilk kokladığınızda pudralı bir parfüm diyorsunuz daha sonra hindistan cevizi ve vanilya kokusu geliyor.  Sıcak bir koku kesinlikle şekerli değil ama tatlımsı diyelim  sebebi ise hindistan cevizi ve vanilyalı oluşu tam bir sonbahar ve kış aylarına yakışan bir parfüm bu. 

Pudra kokusunu sevenler mutlaka bakmalı güzel harmanlanmış şık bir pudra kokuyor bakalım içinde neler varmış. 


Üst nota, sicilya bergamutu, baie gülü, mandalina, karabiber. Orta nota, yasemin, hindistan cevizi suyu, bal, misk. Alt nota, eritilmiş odunlar, sandal ağacı, amber, vanilya, misk, bambulotu.

İçindekiler zaten ben kış parfümüyüm soğuk hava parfümüyüm diye bağırıyor :) 
 Parfümün baskın notası kesinlikle orta nota çünkü hindistan cevizi diğer notaların önüne geçiyor, balı da hissediyorsunuz tatlımsı oluşundan. 

Ben ilk olarak Versace Crystal Noir'a benzetsemde ondan daha hoş daha güzel olduğunu söylemeliyim çünkü Versace baskın olarak tamamen hindistan cevizi kokuyor oda pudralı ama bir süre sonra baymaya başlıyor ve koku sizi sımaya başlıyor. Estee Lauder ona oranla daha hafif daha hoş bir koku. 


Son olarak kalıcıktan da bahsedip yazımı sonlandırayım. Kalıcılığı orta seviyede sabah sıktığınızda akşama kadar kokuyu alıyorsunuz ama öyle buram buram değil.   
Bu yüzden ben sürekli çantamda taşıyorum ve gerek gördükçe tazeliyorum. 

Umarım yazımı okumaktan keyif almışsınızdır. Başka güzel yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın... :*

Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder