Avon || Perfectly Matte Lipstick Berry Blast

Merhaba!
Bugün yine bir ruj incelemesiyle burdayım, hemen hemen her markanın mat yapıda rujlarını denemeye çalışıyorum bugün ise Avonun yeni çıkardığı mat ruj serisinden Berry Blast rengini inceleme altına aldım bakalım nasılmış. 


Ambalajı gayet güzel tamamen mat bir plastikten yapılmış ve şık bir görüntüsü var bu yüzden ilk artıyı hak ettiğini düşünüyorum.  


Rengi ise biraz vişne çürüğü biraz mürdüm gibi bir renk farklı bir rengi var gerçekten en beğendiğim renklerden birisi bu oldu.Serinin renk skalası baya geniş ve gördüğüm seride en beğenilen renklerden birisi de Berry Blast olmuş. 


Yapısına gelecek olursak sürerken tamamen kremsi bir ruj sürüyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz daha sonra sabitleniyor ve sanki dudakta hiç birşey yokmuş gibi bir his veriyor. Dudakta tamamen mat durması ve dudakları kurutmaması da  ayrıca hoşuma gitti. Bazı rujlar mat olduğunu iddia edip dudakta kremsi durabiliyor, bu rujda öyle bir durumla karşılaşmadım. 


Fiyatı ise 14 lira idi. Denemeye değer diye düşünüyorum. 

Umarım bu yazıyı faydalı bulmuş ve beğenmişsinizdir bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 
Hoşçakalın :*

Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder