DEBORAH milano / ROSETTO ATOMIC RED MAT 02

Karlı Bir Günden Merhaba !

Yeni yıla girmeye ne kaldı ? Kar yağması beni daha da heyecanlandırdı, fon oluştu gelsin yeni yıl :)

Yine yeni yıl indirimlerinden almış olduğum bir ürünle daha karşınızdayım. Evet yine ruj aldım sanki çok ihtiyaçmış gibi :) Mat ruj görünce dayanamıyorum siz de bendensiniz biliyorum :)
Bu sefer de Deborah markasının mat rujuyla karşınızdayım daha önce bu seriden başka bir renk denemiştim başarılı bulduğum için bir başka rengini daha aldım, bakalım nasılmış.



Ambalajı leke tutacak cinsten mat bir plastikten yapılmış ama oldukça sağlam,garip bir şekli var ama benim hoşuma gidiyor:) 
İçerik olarak da bir çok markadan daha temiz olduğunu söylemişti ordaki görevli bayan bu da artı bir özellik tabi.



Renk tam bir kiremit kahve fakat fotoğrafta turuncu gibi durmasını flaşa borçluyuz :/
İçinde pembelik yok hafif bir kızıllık var kahvenin çok güzel bir tonu öyle eski zamanlardan kalma rujlar gibi değil dudakta nefis duruyor. 
Ben tam bir kahverengi hastasıyım ben de pembeyi çok az görürsünüz ama bej, kahve, bordolar ve morlar her zaman tercihim olmuştur o yüzden bu rujda favorim oldu. 


Herhangi bir filtre olmadan dudaktaki duruşu bu şekilde. 
Yapısı olarak kremsi mat ama saten değil mat duruyor ve dudakları kurutmuyor,daha önce yine aynı seriden başka bir ruj kullandığım için bunu rahatlıkla söyleyebilirim yapısı gerçekten başarılı kalıcılığıda öyle. 
Deborah markasını  Watsons ve Cosmatica'da bulabilirsiniz ben Cosmatica'dan indirimli olarak 18 liraya aldım. İndirimler bitmeden bir bakın derim :) 

Bugünlük benden bu kadar yazıyı yazana kadar kar durdu hava açtı yılbaşı fonu bozuldu anlicağınız :)
Bir sonraki inceleme yazımda görüşmek, Sevgiler :*

Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder