Golden Rose Store Alışverişim || Cat's Liner Matte Black, Longstay Liquid Matte Lipstick Kissproof 10, Ice Chic Nail 19

Güneşli Bir Günden Merhaba !

Bugün sizlere Golden Rose Store'dan yapmış olduğum minik alışverişi ve hediyeleri göstericem. 


Alışverişi yapmamda ki temel amaç yeni çıkardıkları likit mat rujlarıydı. Renk skalasında en çok merak ettiğim rengini aldım diğerlerine pek gerek duymadım açıkcası.Diğer merak ettiğim ürün ise mat siyah liner ve mağazalarda pek rastlamadığım ojesi idi. Bunun yanında 3 adet birbirinden güzel ojeler geldi her 10 tl'lik alışverişinizde 1 adet Rich Color oje yolluyorlar. 3 adet de sample yollamışlar biri bb krem diğeri ise biri mat biri ışıltılı makyaj bazı. Hemen sizinde merak ettiğinizi düşündüğüm ürünle başlayalım. 


Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick Kissproof 10 



Soğuk lila alttonlu bir renk fazla grilik barındırıyor. Şu an bu renkler oldukça moda ve sayılı markalarda mevcut, çok iddalı bir renk makyajla çok iyi kombin edilmeli yoksa çok zor kullanılır gibi geldi bana. 
Sürdüğüm an alçı yemiş gibiydim kurudukça biraz daha rengi oturdu ama yine de zor bir renk keşke kahve alttonlu yapsalardı.  
Kalıcılığı matlığı çok iyi ışıltısı yok, dudakları kurutmuyor, yapışı yumuşacık makyaj temizleyicileri ile kolayca çıkıyor.
Fiyatı 16.90

Golden Rose Cat's Liner




Bu ürünü yeni çıktı sanırım ben mağazalarda görmedim çünkü, sitesinde görünce alıp denemek istedim.  Tamamen mat ve siyah bir eyeliner incecik fırçası var ben hep bu tarz fırçaları kullanmaya alışkın olduğum için kolaylıkla eyelinerımı çekebiliyorum.Gün içinde akma konusunda net bir bilgi veremem çünkü yanıltmak istemem bende eyelinerlar pek akmaz :) Fiyatı da 9.90 idi. 

Golden Rose Ic Chic 19


Bir de bu ojeyi aldım ambalajı o kadar güzel ki,ama mağazalarda göremedim harika renkleri vardı. Bendeki 19 numarası kahve alt tonlu bir gül kurusu rengi bunuda ayrıntılı olarak ''Tırnak Bakımı'' kategorimde paylaşacağım :) 
Fiyatı 4.90 idi. 

Benim Golden Rose Store alışverişim bu şekilde genel olarak memnun kaldım. 30 tl üzeri kargo bedava bu arada :) Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 
Benimle düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın,
Hepinize Mutlu Günler 
Hoşçakalın
:*











Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder