Pure Beauty || White & Bright Yüz Temizleyici

Merhaba! 
Biraz ara vermiş olabilirim ama tekrardan buradayım :) Bir öğrenci neden ara verir sizce tabi ki sınavlardan neyse ki şuan sınav stresini atlattık üstüne de bir güzel tatil yaptıktan sonra  güzel bir ürünün incelemesiyle beraberiz.  


Ben Pure Beauty markasıyla baya haşır neşir oldum. Bu White & Bringht serisindeki bütün ürünleri kullandım, güneş kremini ve bb kremini de hala kullanıyorum ve gerçekten güzel ürünler. Son gözdem ise bu temizleyicisi oldu. Öncelikle içeriğinde paraben alkol ve lanolin içermiyor bu yüzden diğerlerinden bir tık önde bana göre. 

Yapısı krem gibi çok az bir miktar aldığınızda bile tüm yüzünüzü temizleyecek kadar cildinize yayılıyor bu özelliği çok hoşuma gitti. 

Cilde masaj yapar gibi uyguluyorum güzelce duruluyorum cilde verdiği tazelik gerçekten tatmin edici. 

Kuruladıktan sonra ise gerginlik yapmıyor aksine cildim daha nemli ve rahatlamış oluyor. 

 Bulgar gül suyu içerdiğinden  dolayı gül kokuyor beni hiç rahatsız etmedi aksine hoşuma gidiyor. 


Pure Beauty bir kore markası ve Koreli kadınların ciltlerinde malum hepsi birbirinden güzel :)

Bittikçe alırım çünkü benim bütün ihtiyaçlarımı karşılıyor bence denemelisiniz. 
Fiyatı 24 lira olması lazım Watsons'lardan bulabilirsiniz sık sık indirime giren bir marka bu arada :) 

O zaman tekrar görüşmek üzere yazıma son veriyorum sormak istediğiniz birşey olursa buradayım umarım beğenmiş ve faydalı bulmuşsunuzdur bir sonraki yazımdan görüşmek üzere kendinize güzel bakın hoşçakalın :*





Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder