NYC || Lash & Brow Clear Mascara

Merhabalaar 
Bugün uygun fiyatına rağmen işleviyle şaşırtan bir üründen bahsedicem. 

NYC Lash and Brow Clear Mascara


Benim kaşlarım dümdüz uzun aşağıya düşmeden rahat edemeyen özgür takılan türde ne yazıkki şekil verene kadar akla karayı seçtiriyor.  Şu ara kaşlarımı kalınlaştırma aşamasındayım öyle olunca da kesmek istemiyorum o yüzden şeffaf bir maskara alma zorunluluğu hissettim önce Wet'n Wild'ın şeffaf kaş maskarasını almaya gittim fakat yoktu,ben de bu ürünle tanışmış oldum.


Böyle bir ürünün varlığından bile haberdar değilken almakta biraz tereddüt etsemde iyi ki almışım dediğim bir ürüne dönüştü. 

Fırçası büyük fakat şeffaf olduğundan ince kaşlılar için sorun olmayacaktır zaten fırçaya çok fazla ürün almıyor bu da artı bir özellik çünkü tek seferde jölelenmiş kaşlar istemeyiz az gelirsede kendiniz ayarlayabiliyorsunuz. 
Kaşlarımın uçları çok çok düşük bu ürünü kullandıktan sonra aradan 5 saat geçti ve hala sabitti. Bu da benim için yeterli bir kalıcılık. 
Kaşları sertleştirmiyor ve vitamin içeriyor 
Hem şekil verip hem beslemesi de daha ne olsun dedirtiyor. 
Fiyatı da 10 tl bazen 6 tl'ye inebiliyor,bence fiyat performans açısından baya iyi. 
Ürünü Watsons'larda bulabilirsiniz. 

Umarım faydalı olabilmişimdir bir sonraki inceleme yazımda tekrar görüşmek üzere 
Hoşçakalın 😘



Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder