Mac || Stone Ruj

Merhabalar..
Sonunda deli gibi istediğim Mac Stone benim oldu ve bu yazıyı yazmak için sabırsızlanıyorum. Stone'u bu kadar özel yapan nedir diye soracak olursanız, ben kahvenin her tonuna aşık bir insan olarak bu ruju es geçemezdim. Benim Stone ile karşılaşmam ise Mac mağazasına Styled in Sepia rujunu almaya gitmemle oldu gerçi görevlinin öyle bir rujdan haberi olmamasıda cabası 'ayy sen ne saçmalıyosun'der gibi baktılar bana gülermisin ağlarmısın.Neyse tabi istediğim rengi bulamayınca başka renklere saldırdım derken Stone'u gördüm tam aradığım renkti fakat oda yoktu. O günden bu güne iyice ünlendi herkes deli gibi Stone ruju arıyordu fakat bulamıyordu, insan zoru sever ya hani iyice cezbetti beni bende Emily'nin 208 numarasıyla kendimi avutuyordum :) derken Mac'in internet sitesinde Stone'u görüp tükendi yazmasını beklerken sepete ekle yazısını görünce ben bi uçtum tabi hemen vakit kaybetmeden aldım ve şuan izlenimlerimi sizlerle paylaşmaya hazırım. 


Fotoğrafta baya kahve çıkmış ama bildiğiniz üzere ruj gri-kahve tonlarını barındırıyor. Çok orjinal bir rengi var yakışana çok havalı duruyor yakışmayana da çok alakasız oluyor bu yüzden biraz riskli. Ben deneyemeden aldım o yüzden biraz tereddüt etmedim değil ama geldiğinde beni şaşırtmadı tam istediğim gibi oldu.  
Yapısına gelecek olursak kremsi değil mat fakat ben sürerken zorlanmadım. Ayrıca istediğim opaklığıda elde ettim. İki kez sürüp fazlalığını peçeteyle aldım tam istediğim görüntüye ulaştım. 


Bendeki duruşu bu şekilde,sıcak alttonlu olduğundan çok abes durmuyor ben günlük olarak rahatlıkla kullanıyorum.Dudaklarımı Emily'nin 208 numaralı kalemiyle çerveledikten sonra içini Stone ile dolduruyorum çok güzel uyum sağlıyorlar. Kalıcılığı ise birşeyler yiyip içmedikce baya uzun süreli diyebiliriz. Eğer Stone ruj sizinde hayallerinizi süslüyorsa maccosmetics.com'dan artık ulaşabilirsiz fiyatı ise 58 tl.  




Sanırım yazımızın sonuna geldik umarım faydalı ve beklentilerinizi karşılayan bir yazı olmuştur. Bir sonraki inceleme yazımda tekrar görüşmek üzere,
Hoşçakalın :*




Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder