La Roche Posay || Hydreane BB Krem || Teinte Light

Herkese Kocaman Merhabaaaa !

Bugün sizlerle La Roche Posay markasına ait BB kremini inceleyeceğiz. 


Hassas ciltler için Thermal Suyu içeren ilk BB kremmiş kendisi. 

Özellikleri ise şöyle; 

Sadece tek adımda cildi nemlendirir, rahatlatır ve korur. BB mineral pigmentleri ciltte hemen eriyerek, pürüzsüz ve taze görünümlü bir cilt ve eşit bir cilt tonu sağlamaya yardımcı olur. Pürüzsüz ve yağsız dokusu cildi yumuşak ve esnek hale getirir. Dermotolojik kontroller altında test edilmiştir. * Komedojonik değildir. * Nikel testinden geçmiştir. * Minimum miktarda nikel içerecek şekilde formüle edilmiştir. 



Ben karma cilde sahip biri olarak ve yaklaşık bir aydır kullandığımı göz önüne alarak görüşlerim ;

Kesinlikle karma ve yağlı cilde uygun olmadığı,
Kuru ve fazla kusurlu olmayan ciltlerin sevebileceği bir ürün olduğu,
Kapatıcılık özelliği yok denecek kadar az olduğu,
Kızarıklıkları kapatıp cilt tonunu eşitlediği,
Gün içinde benim cildimde parlama yaptığı görüşündeyim. 

Böyle güzel bir markanın BB kremiyle anlaşmayı o kadar çok istedim ki elimdeki Balm Shelter'ı bitirmeden bunu kullanmaya başladım fakat olmadı anlaşamadık. Şu an sadece bitirmek için pudrayla beraber kullanıyorum anca öyle kurtarıyor. 


İki tonu mevcut birisi koyu diğeri açık bende ki açık olan rengi, görüldüğü gibi cilde canlılık verip renk tonunu eşitliyor. Eğer siz kuru ve kapatıcılığa ihtiyacı olmayan bir cilde sahipseniz deneyin güzel bir ürün fakat yağlı ve karma ciltlere tavsiye etmem. 

Fiyatı ise 40 tl civarı olması lazım eczanelerden temin edebilirsiniz. 

Umarım yazımı beğenmiş ve faydalı bulmuşsunuz bir sonraki yazımda görüşmek üzere Hoşçakalın :*


Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder