H&M Velvet Lip Cream || Le Beau Monde

Merhaba!
Likit mat ruj çılgınlığı diye birşey var bu aralar. Karşı koyamıyoruz bu ürünlere, artık her marka bu ürünlerin üretimini yapar oldu, bu tabiki güzel haber :) 

Bildiğiniz gibi H&M kozmetik işine tamamen girmiş durumda, bende artık bu markadan bir ürün denemek istiyordum ki o da likit mat ruju oldu. 
Bende H&M markasının likit mat rujunu inceleme altına aldım :)


Bu şekilde bir ambalajla geliyor çok farklı renkleri yok. Benim bulunduğum H&M'de kırmızı mor ve turuncu tonlarında renkleri vardı. Ben tabiki son kalan kırmızıyı aldım.


Ben bu rengi tam olarak Mac Ruby Woo'ya benzettim. Elime swachladığım an çok beğendim ve almak istedim bendeki rengi Le Beau Monde farklı bir kırmızı. 




Fakat bendeki mi böyle yoksa bütün ürünler aynı yapıdamı bilmiyorum ürün çok kötü çıktı. 
Son kalan rengi almıştım ambalajı açıktı  ürünü sürmeye çalıştığımda sanki bitmiş gibi fırçaya çok az ürün geldi sanırım  kurumuş yapısıda oldukça katıydı. 

Ürünü sürünce parça parça bir görüntü oluştu, üstüne bir kat daha geçince de soyulmaya başladı yani sonuç hüsran. 

Fiyatı 20 liraydı böyle bir ürüne bu parayı vermeye acıdım doğrusu şuan kullanamıyorum. 

Dediğim gibi merak edenler mutlaka dudağında denesin çok tavsiye ettiğim birşey değil fakat yanılmamak için başka çare yok. 

Bir inceleme yazısının daha sonuna geldik  umarım faydalı olmuştur. 
Yorumlarınız benim için değerli lütfen yorum bırakın. 
Hepinize Güzel Günler Görüşmek Üzere :*


Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder