John Frieda || Yoğun Nemlendirici Besleyici Saç Bakım Maskesi

Güzel Bir Günden Merhaba...
Demek isterdim fakat Ankara'da yaşanan olaylar, buna imkan vermiyor. 
Artık kelimeler kifayetsiz kalıyor, doğa olayı gibi gelip geçmesi bekleniyor. Peki o acıları yaşayanlar nasıl unutabilir ? 
Söylemesi kolay gibi değil mi yaşamayan nasıl bilebilir ki ?
Ne yazık ki sabır dilemekten başka bişey gelmiyor elden. 
Bütün vefat eden gençlerimize yaşlılarımıza çocuklarımıza Allah'tan rahmet diliyorum ne yazık ki hayat devam ediyor..

Konumuza gelecek olursak bugün bir saç bakım ürünü inceleyeceğiz. 


Boyalı ve yıpranmış saçlara sahibim dolayısıylada bakıma ihtiyacım oluyor haliyle, bende bu ürünün methini duyunca alıp denemek istedim ve memnun kaldım diyebilirim. 


Ürün 150 ml'lik kavanoz şeklinde bir ambalajla geliyor yapısı katı, ufak bir miktar yetiyor bu yüzden uzun süre gidebilir.

Nemli saça uyguladıktan sonra 3-5 dk bekleyip yıkıyoruz ve yumuşak saçlara kavuşuyoruz. 

Tararkende kolaylık sağlıyor, ben saç kremi yerine saç maskelerini tercih etmişimdir, saç kremlerinden daha çok işe yarıyormuş gibi geliyorlar. 

Bu maskeyide ortalama olarak sevdim çok çok üstün bir performans beklemeyin orta seviyede bir saç bakımı yapıyor. 

Umarım yazımı faydalı bulmuşsunuzdur.
Güzel Günler Dileğiyle ;
Görüşmek Üzere. 


Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder