Maybelline The Falsies Push Up Drama Rimel

Güzel bir pazar gününden merhabaa!
Bugün sizlerle yeni bir rimel inceleyeceğiz hadi başlayalım!
Ben bu ürünü Trendyol'dan görüp aldım önce çok harika bir iş başardım havasına kapılmıştım fakat heryerde satılmaya başladığını görünce mort oldum :)
Ürün  27 lira gibi bir fiyata satılıyor bakalım performansı nasılmış ;


Görüntüsü zaten göz dolduruyor merak etmeyin işlevide öyle ;)

Öncelikle bu ürün sanırım Benefit'in yeni rimeline muadil olarak üretilmiş yani ben yabancı bloglarda bu şekilde karşılaştırıldığını gördüm. 

Fırçasına gelince kısacık pilastık kıllardan oluşuyor böyle bir fırçadan uzunluk ve dolgunduk beklemek biraz zor olmuştu fakat gerçekten özür diliyorum büyüksün reisss!!
Gerçekten çok başarılı olmuş ilk kullanımda favorim olduğunu söylemem gerekir çünkü benim kirpiklerim o kadar döküldü ki eskiye oranla çok kötü durumdalar ona rağmen dolgunluk ve özellikle söylüyorum çok güzel 'uzatma' sağlıyor. 
Kirpikleri kıvırmıyor fakat çok güzel kaldırıyor küçük kirpikleri bile yakalıyor şimdi bendeki duruşuna bakalım.  

Fotoğraflar çok net değil fakat benim dökülmüş kirpiklerimdeki etkisi bu şekilde ben çok beğendim :)
Temizleme işlemine gelince ben göz makyajımı dalinle temizlediğim için diğer maybelline rimeller gibi buda çok kolay temizleniyor ben genelde bu tür rimelleri tercih ediyorum çünkü kirpiklerim çok hassas:/


Sonuç olarak birde indirime girdiğini düşündüğümüzde 13 14 liralara alınacak sayılı güzel maskaralardan biri olmuş denemenizde yarar var diye düşünüyorum. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur tekrar görüşmek üzere hepinize güzel hafta sonları :*








Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder