Aliexpress Alışverişim Seyahat Boy Bobbi Brown Fırçalar

Tekrar Merhaba ,
Bugün sizlerle minik aliexpress alışverişimin detaylarını paylaşmak istiyorum,
Ben bu siteden bir çok alışveriş yaptım genelinden memnun kaldım bu yüzden bu ürününde alıp denemek istedim. Bu alışverişimde sahte Bobbi Brown fırçaları aldım sahte fakat geribildirimler oldukça fazla ve olumlu geribildirim sayısı fazlaydı. Bende alıp inceleyip sizlerle paylaşmak istedim. 
Fırçalar bugün elime ulaştı yaklaşım 3.5 4 hafta gibi bir zamanda geldiler fiyatları 5 dolar civarıydı. 


Toplamda 9 fırça var bir adet de makyaj süngeri ile geldi. Genel olarak yumuşak kılları olan fırçalar fakat kılları çok dökülüyor bu yüzden ilk eksiyi aldılar :( 
Tabi her fırça da kıl dökme olayı yok birkaç fırçada var bu sorun genel olarak makyaja yeni başlayacak olanlar için uygun bir alternatif bence ama ben biraz hayal kırıklığın uğradım :(

Blush: Allık, Pudra
Foundation brush: Fondöten
Eye shader :Farı göz kapağına yaymak için 
Eye smudce: Farı dağıtmak için 
Eye shadow :Farı uygulamak için
Eye definer : Buğulu efekt için 
Eye contour: Göze kontür vermek için
Ultra fine eye liner : Eyeliner için 
Eye brow: Kaş için
Ürünün linki 
http://tr.aliexpress.com/item/High-Quality-Professional-9-PCS-Face-Cosmetics-Makeup-Brushes-Set-Brand-Make-Up-Brushes-Face-Care/32275921531.html?adminSeq=202531940&shopNumber=630276
Sonuç olarak seyahatlerde tercih edilebilir ama profesyonel biriyseniz çok hoşlanmayabilirsiniz yeni başlayanlar için gayet uygun. 

Bu yazımında sonda geldik umarım faydalı olmuştur herkese mutlu haftalar diliyorum hoşçakalın :*

Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder