Mac Magic Of The Night Collection/ Evening Rendezvous Ruj

Merhabaaa,
Pazartesiniz nasıl geçiyor ?
Benim ki biraz stresli ama bu yazıyı yazma zamanı bulabildiğim için mutluyum :) 
Çünkü bugün çok beğenerek aldığım bir ürünün yazısını paylaşıyorum hemen detaylara geçelim mi? 

Yılbaşı koleksiyonundan olan bu ruju ilk olarak internet sitesinden gördüm nasıl beğendiysem Antalya mağazasında buldum peki o tasarım nedir ? Delirtmek mi istemişler acaba bizi :)
Yılbaşı koleksiyonundaki bütün ürünlerin tasarımları harikaydı insan kendine hakim olamıyor ben genel olarak farklı renklere açık biriyim günlük hayatımda nude rujlar yerine morlar bordolar kahveler kullanmak sanki beni tamamlıyor gibi bu yüzden yeniliklere her zaman açığım.  

İsmi Evening Rendezvous
Getçekten çok güzel görünüyor resmen 'göz dolduruyor'. 


Aksesuar niyetine :) Gelelim bu harika rujun rengine ,yapısına ,duruşuna :)

Rengi mor ruj sevenlerin çok beğeneceği cinsten bu mor hem günlük hem gece kullanılabilir bi tonda içinde gül kurusu barındırıyor kesinlikle sıradan bir renk değil. Fotoğrafta tam rengini yansıtamadı gibi normalde daha ağır bir renk yani ağır derken cırt bir mor değil kesinlikle denediğinizde göreceksiniz:)


Yapısı mat ama dudağı kurutacak cinsten değil sürümü kremsi ama dudakta tamamen mat duruyor kalıcılığı gayet iyi diğer mat Mac rujlar gibi. Son olarak manzaralı bir fotoğraf daha paylaşiyim mi :) 


Bu kadar göz doldurmak yeter herhalde umarım hoşunuza gitmiştir ben birazdan sınavlarıma geri dönüş yapıyorum bu kadar terapi yeter :)
Ha unutmadan eğer bulabilirsem birdaki Mac ruj incelemem Stone rengi olucak umarım en kısa zamanda bulabilirim Antalya ve İstanbul'da gören bana yorum yazarsa sevinirim :) 

Hepinize iyi akşamlar diliyorum tekrar görüşmek üzere :*

Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

2 yorum:

  1. Rengine bayıldımmm! ^-^ Güle güle kullanın :*

    YanıtlaSil
  2. Renk gerçekten şahane :) Teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil