Michael Kors Bronze Powder || Beam

Merhaba ✋🏼 
Bugün geç tanıştığım fakat çok beğendiğim ve aldığımdan beri çılgınlar gibi kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. 

Michael Kors Bronze Powder 👇🏼


Yaz geldiğinde sürekli farklı bronz pudra arayışlarında olabiliyoruz. Makyaj yapmadığımız günler ölü gibi görünmemek için ışıltılı canlı görünümlü pudraları şöyle bir yüzümüzden geçip dışarı çıkmak istiyoruz. İşte bende tam böyle bir ürün arayışındayken Michael Kors'un bu bronz pudrasına denk geldim Ürün 21 gr'lık bir ambalajla geliyor ve tahmin edersiniz ki oldukça büyük. Zaten dış görünüşü sizi ilk başta kandıracak en büyük sebep :) 
Ambalajı tamamen altın renginde ve aynalı, bu ürünü oldukça şık hale getirmiş. İçini açtığımız da kocaman aynası ve ürünün kendisiyle buluşuyoruz :)

Göz banyomuz bitttiyse hemen ürünün yapısına geçebiliriz :) 
Ürünün yapısı yumuşacık kadife gibi ve güzel bir ışıltısı var. Ciltte çok güzel yayılıyor oldukça doğal bir canlılık katıyor cilde. Bende tam böyle bir ürün arayışındaydım çünkü elimdekiler baya koyu kalıyordu. Kısaca bu ürüne 'yüzü ısıtma pudrası' diyebiliriz. Pembe alt tonlu olduğu için hem bronzer hem allık gibi kullanabiliyorum. 


Tendeki duruşunuda hemen görelim :) Bendeki rengi 'Beam' bakır rengine oldukça benzeyen bir rengi var bu yüzden hem allık hem bronzer hem de far olarak kullanılabilir. 
 
Kalıcılık testine gelirsek ben sabah 11'de sürüp 4'de eve geldiğinde hala cildimdeydi. Normalde bu tarz ürünler bende kalıcı olmuyor. O yüzden bence kalıcılık testide tamamdır :) 
Benim beğendiğim ve kullanmaktan zevk aldığım bir ürün oldu kendisi umarım yazımı beğenmiş sizde okumaktan keyif almışsınızdır. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere 👋🏼 Hoşçakalın. 

Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder