Bayram İndirimi Alışverişim || Gratis, Cosmetica


Merhabalar, 
Görüşmeyeli epey zaman olmuş bu arayı sonlandırmak için sizlerle bayram indiriminden yapmış olduğum alışverişi paylaşmak istedim,umarım yararlı olur. Hemen ayrıntılara geçebiliriz😊
 İlk önce Gratise gittim,sebebi belli tabi ki The Balm indirimi The Balm'da %40 indirim vardı. 

The balm'ın bu mat likit rujlarının yeni çıkan  renklerinden 'Trustworthy' rengini ilk çıktığından beri istiyordum çünkü ben tam bir kahverengi aşığıyım. Bu rujda harika bir kahve dudakda nefis duruyor tek bir rujum olsa sadece bu olsun derim o derece yani 😀 Yapısında bi değişiklik yok sürüldükten sonra kurumaya yakın biraz yapışkanlık hissi var ama sonra geçiyor ve buram buram nane kokuyor bu tabi benim hoşuma giden bir 
durum. 
Fiyatı 21.90 ₺


İkinci olarak Mary-Lou'yu aldım. Neden geç kaldım bu ürünü almakta çünki Note'un Stardust aydınlatıcısını kullanıyordum ve memnundum o yüzden gerek duymuyordum. Bir kaç kez elim gitti geldi ama en sonunda o kazandı😒
Fiyatı 34.90₺


Daha sonra Loreal'in merak ettiğim makyaj temizleme jelini aldım. Kullandım fakat pek hoşuma gitmedi. Bikere çok yağlı pamuksuz kullanılabilir demiş ama mümkün değil. Göz makyajımı çıkarmayı bırak alaca bulaca bi hale getirdi. O yüzden muhakkak pamukla temizlenmesi gerekiyor. 
Fiyatı 12.90 ₺


 Son olarak çok beğenerek kullandığım Eklips süngerlerden aldım. Fiyatına göre çok başarılı. 
Fiyatı 5.50 ₺

Gratisten aldıklarım bu kadar gelelim Cosmetica'ya. 

Cosmetica'ya gitmemin sebebide kesinlikle Note, bu güne kadar denediğim her ürününü çok çok beğendim ve beğenerek kullanmaya devam ediyorum. 
Note'da %50 indirim vardı. ilk olarak Mattemoist Lipglosslardan 408 Femme Fatale rengini aldım. 


Rengi kremitlik içeren bir bordo zaten rengine ayrı bayıldım fakat ben bu rujun yapısını o kadar beğendim ki likit mat ruja kesinlikle tercih edilir yani. Neden diyecek olursanız öncelikle ruj çok opak rengini tam veriyor bunun yanında dudakta mat duruyor o matlık yetmezse ışıltısını peçeteyle alın ben öyle yaptım ve tamamen mat görünümlü ve en önemlisi 'kremsi' oluşu resmen dudakta kayıyor yaz için gerçekten ideal. Dudakları kurutmayı geçtim nem veriyor ve E vitamini içeriyor diğer renklerini de muhakkak alırım. 
Fiyatı 12.40 ₺


Daha sonra Terracota pudralarından Caramel Cake rengini aldım. Tam yazlık değil mi ? Rengine bayıldım daha önce Stardust rengini kullandığım için yapısınıda çok beğeniyorum kadifemsi bi yapısı var ve dalin gibi kokuyor ıslak olarak da kullanılabiliyor ve paraben içermiyor. Yazın hiç uğraşmadan bronzluk isteyenler bi bakmalı bence😍
Fiyatı 19.90₺ 


Maybelline'den krem renkli olan Color Tattoo farı alacakken yanlışlıkla aldığım Creamy Beige😒. Neyse bunuda merak ediyordum diyip geçiştiriyorum 😊
Fiyatı %40 indirimden 12.90₺


Fırçalarda da %40 indirim vardı. Ama hepsinde değildi sanırım ben de RT'in Setting Brush'ını aldım. Bu fırça aydınlatıcıyı güzel uyguluyormuş bunun yanında birçok alanda da kullanılabilir, göz altı sabitlemede de baya başarılıymış deneyelim bakalım. 
Fiyatı 15.30₺


Diğer aldığım fırça ise Tarko'dan Art Net gölge verme fırçası Mac 217 muadili kılları yeterli yumuşaklıkta ben beğeneceğimi düşünüyorum umarım beni yanıltmaz. 
Fiyatı 5.50 ₺

  
Diğer bi ürünümüz Neutrogena'nın çift fazlı lens kullananlara uygun olan göz makyaj temizleyicisi. Benim gözlerim çok hassas o yüzden  bu tür ürünler gözlerimi yakıyor fakat bu o kadar yakmadı hafif bi yanma oldu fakat görmezden gelinebilecek seviyede. Makyajı da güzel çıkardı. 
Fiyatı indirimli 7.90₺


Son olarak kasanın kenarında bulunan Flormar oje standından bu rengini tam veren seriden Urban Escape rengini aldım rengi çok güzel tırnaklarda çok havalı duruyor 😍
Fiyatı 1.90₺

Veee yazımızın sonuna geldik yazımı sıkılmadan okuduysanız ne mutlu bana şimdiden bayramızı kutluyorum umarım şeker gibi bir bayram geçirirsiniz bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere..
 
Hepinize Mutlu Günler Görüşürüz👋🏼

Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder