Maybelline || The Blushed Nudes Far Paleti

Herkese Merhabalarr😀
Bugün yabancı vlog ve bloglarda görüpde özendiğimiz ve sonunda ülkemize gelen bir ürünün incelemesiyle birlikteyiz. 

Maybelline The Blushed Nudes Far Paleti





Öncelikle ürünün ambalajına değinmek istiyorum. Ben fotoğraflarda gördüğümde daha büyük bir ambalajı var sanmıştım ama oldukça portetif bir ürünmüş :) Pembe altın bir ambalaja sahip oldukça göz dolduruyor açıkcası. 


Renklerin bazıları çok ışıltılı bazıları sedefli ama hepsi çok kullanışlı geldi bana yapıları ise oldukça kremsi fakat tozutma yapıyorlar ama pigmentli oldukları için bunu görmezden gelebiliriz. Paletimizin içinden birde çift taraflı far fırçası çıkıyor. 


Açıkcası biraz önyargılıydım bu palete karşı fakat fiyatına göre beni şaşırttı diyebilirim, farlar pastel tonlarında gibi görünmüştü ilk gördüğümde o yüzden çok bayılmamıştım bu palete ama swatcladığımda oldukça canlı renkler olduğu görüp gerçekten çok beğendim. Hadi o zaman  hep beraber farların swatclarına bakalım isterseniz.  


Paletteki üst sıranın güneş ışığındaki renkleri bu şekilde. 
1. 4. ve 5. renk diğerlerine göre biraz mat kalıyor diğer ışıltılı renklere oranla biraz daha tozutmaya meyilli. 
2.3. ve 6. renkler ise daha ışıltılı koyu olan renkler açıklara göre daha pigmentli. 


Bu da yine üst sıradaki renklerin ışıksız görünüşleri. Mat gibi olan renkler diğerlerine oranla daha çok tozutuyor. 


Paletin alt sırasındaki renklerin güneş ışığında duruşları bu şekilde ben bu renklerin pigmentasyonunu üst sıraya göre daha başarılı buldum. Renklerin hepsi ışıltılı ve oldukça kremsi. 

 
Ve bu da alt sıradaki renklerin ışıksız duruşları. 
Görüldüğü üzere hiç bir pigmentasyon sorunu yok ve 4. renk favorim oldu, dumanlı göz makyajları için ideal bir renkmiş açıkcası :)

Fiyatına gelecek olursak ki ben indimli olarak almıştım indirimsiz 43 lira ben indirimden 24 liraya aldım. Umarım Maybelline'nin diğer ülkemizde olmayan ürünlerinide alıp deneme şansımız olur. Yazımı sıkılmadan okuyup beğendiyseniz ne mutlu bana yorumlarınızı bekliyorum hepinize mutlu günler dilerim
 Hoşçakalın :*

Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder