Note || Ultra Volume Maskara

Merhabalar
Tatiliniz nasıl geçiyor? 
Benim tatilimi soracak olursanız sıkıcı :/
Bende üstümde ki bu uyuşukluğu sıkıcılığı atmak için yeni bir yazı yazmaya karar verdim ve burdayım :) 

Karşınızda Note Ultra Volume Maskara !


Bazı maskaraların ismi ne kadar şişirme öyle değil mi? Kanat etkisi yok efendim takma kirpik etkisi ? 
Bu maskarayı gördüğümde de adının şişirme olduğunu sanmıştım fakat hayır yanıldım. 
'' Ultra Volume'' evet bu maskara ultra volume sağlıyor. 
Şu an kullandığım bütün maskaralarımın şahı diyebilirim. Bunu sürdüğümde vay be  bende de ne kirpik varmış! Diyorum :)
 Bu etkinin sırrını fırçası söylesin :)


Fırçası gerçekten devasa boyutta, bu da yoğun etkiyi sağlayan olay. 
Fırça silikon yapıda ilginç bir fırça ama güzel iş çıkarıyor. 
-İstenilen volümü tek sürüşte veriyor. 
-İkinci üçüncü katta istenilen takma kirpik etkisi ;)
- Kirpik uzatma konusunda başarılı. 
-En önemlisi bunları yaparken kirpikleri yapıştırmıyor.
 -Badem yağı içeriyor. 

Bende ki duruşu şu şekilde ;


Elimdeki diğer maskaraları bir kenara butaktırdı bakalım daha iyisiyle tanışacakmıyım :)
Fiyatı 10 20 lira arasında fakat ben indirimden 9 liraya almıştım. 
Mutlaka denemelisiniz özellikle volüm arayanlar denemeli:)

O Zaman Tekrar Görüşmek Üzere
Mutlu Kalın :*

Unknown

Yazımı Beğendiyseniz Yorum Yapmayı ve Bloğumu Takibe Almayı Unutmayın Hepinize Mutlu Günler Diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder